ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΑΘΙΣΤΟΥ ΥΜΝΟΥ - ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΑΘΙΣΤΟΥ ΥΜΝΟΥ  - ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ

Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΣΚΡΟΛΑΡΕΙ

Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία, ὁ Κύριος μετά Σοῦ. εὐλογημένη, Σὺ ἐν γυναιξί, καὶ εὐλογημένος ὁ καρπὸς τῆς κοιλίας Σου, ὅτι Σωτήρα ἔτεκες τῶν ψυχῶν ἡμῶν.

Τετάρτη, 10 Μαΐου 2017

ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΒΙΩΣΕ Η ΙΔΙΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΩΣ ΒΑΣΤΑΖΟΥΣΑ ΔΙΑΚΟΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΩΝ !!!!!


Καθημερινά τα θαύματα των χαιρετισμών της Παναγίας μας !!
Δεν θα τα διακρίνουμε σε μικρά και μεγάλη, επειδή κάθε παρέμβαση της Κυράς μας στη ζωή μας είναι πάντοτε ένα τεράστιο δώρο που πραγματικά δεν μπορεί να αποτιμηθεί !!

Με την άδεια της αδελφής μας που μας έχει στείλει αυτά τα email τα καταθέτουμε στην αγάπη σας με την ευχή να οικοδομηθείτε πνευματικά ώστε να έχετε πάντοτε ΟΛΕΣ σας τις ελπίδες στην Παναγία μας, που είναι ΠΑΝΤΑ δίπλα μας και ΠΟΤΕ δεν μας εγκαταλείπει !

Μπορεί να μας δοκιμάζει με ποικίλους πειρασμούς, ώστε να αποκτήσουμε ταπείνωση και υπομονή, αλλά πάντοτε μας δοκιμάζει όσο αντέχουμε, και ΠΑΝΤΑ την στιγμή που Εκείνη κρίνει παρεμβαίνει “θαυματουργικά” και δίνει ΠΑΝΤΑ αίσια έκβαση σε κάθε μας πρόβλημα, σε κάθε μας δοκιμασία, σε κάθε μας πειρασμό !!

Πριν από κάποιους μήνες μας είχε γράψει μία αδελφή ζητώντας βιβλιαράκια των Χαιρετισμών !

Σας παραθέτουμε τα τρία τελευταία email που μας έστειλε στη συνέχεια !!

Καλημέρα αδερφέ ........ !!
Ο πειρασμός εσπασε επιτέλους τα μούτρα του. Ημουν άνεργη εδω και 2 χρόνια. Σε δουλειά δεν στεριώνα Ξεκίνησα να διαβάζω καθημερινά τους Χαιρετισμούς της Παναγίας μας μια εβδομάδα πριν τη Μεγάλη Σαρακοστή.... Βρήκα δουλειά δίπλα στο σπιτι μου. Δεν εχω λογια. Ειμαι σε κατάσταση που μου εχουν κόψει και το ρευμα στο σπιτι. Χιλια ευχαριστώ στην Παναγία μας που δεν με άφησε. ΧΙΛΙΕΣ ΔΟΞΕΣ!!

Μετά από μερικές μέρες ελάβαμε και το επόμενο !!

Αδερφέ .......Χριστός Ανέστη!!
Σημερα ελαβα τα βιβλιαράκια και πετάω από την χαρά μου. Χίλια ευχαριστώ για όλα. Είμαι και επίσημα πλεον στη δουλειά με πρόσληψη και εκτός απ' αυτό από τον επόμενο μήνα μου είπαν οτι θα μου κανουν και αύξηση!  Κόντεψα να κλάψω απο τη χαρά μου. Πολυ μεγαλο δωρο μου εκανε η Παναγία μας!!  Πολυ μεγάλο δωρο!!!

Και το τελευταίο email που μας έστειλε μόλις προχθές !!

Αδελφέ ....... Χριστός Ανέστη!! 
Είμαι πολύ ευτυχισμένη και πολύ χαρούμενη που κάνω αυτή τη διακονία. Οποτε μπορείς στείλε μου κι άλλα βιβλιαράκια. Σχεδόν μου τελείωσαν. Εδωσα και σε μερικους ιερείς και χάρηκαν πάρα πολύ. Ειδικά ο πνευματικός μου. Θα τα περιμένω με αγωνία. 

Υ. Γ.  Στο ζαχαροπλαστείο που δουλεύω μοιράζω αρκετά σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη. Μου εχει κάνει μεγάλη εντύπωση όταν παίρνουν στα χέρια τους το βιβλιαράκι το φιλάνε και κλαίνε!!! Δεν μπορείς να φανταστείς τι μεγάλη χαρά παίρνω που βοηθάω τον κόσμο με αυτόν τον τρόπο!!! 


Δεν θα παύσουμε ποτέ να το λέμε !!
Η καθημερινή ανάγνωση των Χαιρετισμών κάνει πραγματικά θαύματα !!
Ασφαλώς και δεν θα τους διαβάζουμε καθημερινά με καιροσκοπική διάθεση δηλαδή με την προσδοκία να βιώσουμε και εμείς ένα θαύμα !
Θα τους διαβάζουμε από ΑΓΑΠΗ στην Κυρά μας, στην κατά Χάριν Μητέρα όλων μας, και αν Εκείνη ευδοκεί ότι η παρέμβαση Της θα μας ωφελήσει ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ τότε σας βεβαιώνουμε ότι θα κάνει και το θαύμα Της !!!
Όπως και στην περίπτωση της αδελφής μας !!
Που όχι μόνο βρήκε δουλειά μετά από δύο χρόνια ανεργίας και σοβαρών οικονομικών προβλημάτων, αλλά και μονιμοποιήθηκε και αύξηση πήρε και μέσα από την δουλειά της βοηθάει πλέον – ως βαστάζουσα αδελφή μας - και άλλο κόσμο να μάθει την αξία των Χαιρετισμών, διανέμοντας τους , πάντα χέρι με χέρι, τα δωρεάν βιβλιαράκια, που το Ιστολόγιο των Χαιρετισμών στέλνει !!
Και είναι αυτά τα email που αναπτερώνουν και όλους εμάς, που από τα “μετόπισθεν” στέλνουμε το “πολεμικό υλικό” δηλαδή τα δωρεάν βιβλιαράκια των Χαιρετισμών σε όποιον Ιεραπόστολο μας τα ζητήσει , ώστε ως βαστάζος πλέον και ως βαστάζουσα να διεξάγει η καθεμία και ο καθένας τους, τον πνευματικό τους αγώνα με την ενημέρωση τον αδελφών τους για την καθημερινή ανάγνωση των Χαιρετισμών και την διανομή χέρι με χέρι των δωρεάν τευχιδίων με τους 24 Οίκους των Χαιρετισμών, ώστε να δοξάζεται ο Τριαδικός μας Θεός και να τιμάται και η Υπεραγία Θεοτόκος μας !!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.